Jak pozbyć się boczków? Suplementacja i ćwiczenia – zgub boczki!

Niejedna kobieta zastanawia się nad tym, jak pozbyć się boczków, aby jej sylwetka znowu wyglądała tak jak kiedyś. Jednak, zamiast myśleć, należy czym prędzej wziąć sprawy w swoje ręce. Wspomniana partia ciała bywa dosyć problematyczna. Właśnie spalanie boczków to dosyć trudne zadanie, które w wielu przypadkach wymaga zastosowania dosyć wielu wyrzeczeń. Zastanawiając się nad tym, jak schudnąć z boczków należy bardzo dokładnie prześwietlić swój codzienny jadłospis. Nie wolno również oczywiście zapomnieć o ćwiczeniach i pomocy skutecznych suplementów. Jak zlikwidować boczki w skuteczny sposób?


Nawigacja:

Jak pozbyć się boczków od kuchni?

Dieta na boczki uwzględnia oczywiście konieczność rezygnacji ze spożycia pewnych produktów spożywczych, a także wprowadzenia do swojego codziennego menu bardzo dużej ilości świeżych warzyw, owoców, a także pełnoziarnistych produktów spożywczych (makarony, pieczywo).

Jak zgubić boczki w skuteczny sposób? Najlepiej eliminując ze swojego codziennego jadłospisu tzw. “puste kalorie”, czyli produkty i dania, które zamiast wartościowych składników odżywczych dostarczają wyłącznie dużych ilości cukru, soli, tłuszczu, a także chemicznych dodatków.

Wśród produktów, które należy zatem odstawić, można wymienić w szczególności

  • słodycze,
  • słone przekąski,
  • gazowane napoje,
  • produkty typu fast-food,
  • produkty wysoko przetworzone (chodzi tutaj np. o zupki w proszku, gotowe dania, konserwy),

Oraz  tłuszcze trans obecne w:

  • tłustym mięsie,
  • margarynie,
  • majonezie,
  • oraz w tłustej śmietanie.

Zamiast tych właśnie produktów spożywczych na talerzu powinny zagościć pełne witamin i minerałów warzywa, owoce, tłuste ryby oraz chude mięso. Nie należy przy tym zapominać o odpowiednim nawadnianiu organizmu. Sięgając najlepiej po niegazowaną wodę mineralną, świeżo wyciskane soki warzywne. Pomocna okaże się także zielona herbata. Wystarczy trzymać się jednej zasady – że należy wypijać co najmniej 2 l płynów każdego dnia.

Skuteczne ćwiczenia na boczki

Każda kobieta, która zastanawia się nad tym, jak zrzucić boczki powinna postawić nie tylko na odpowiednią dietę, ale również na aktywność fizyczną, która powinna uwzględniać ćwiczenia angażujące wszystkie partie mięśni brzucha. Ćwiczenia na boczki należy wykonywać 3-4 razy w tygodniu przez co najmniej 30 minut. Świetnie w tym przypadku sprawdza się również trening aerobowy. Może on uwzględniać:

  • jazdę na rowerze,
  • bieganie,
  • pływanie,
  • jazdę na rolkach,
  • czy też aerobik.

Jeśli chodzi natomiast o ćwiczenia wykonywane w domowym zaciszu, to warto z pewnością postawić na brzuszki, skłony, a także podnoszenie nóg w pozycji bocznej. Dosyć dobre efekty dają również ćwiczenia wykonywane z pozycji wyjściowej zwanej deską. Pozycja ta przypomina tak naprawdę pozycję do pompek, ponieważ zarówno dłonie, jak i czubki palców u stóp należy oprzeć o podłogę, zginając naprzemiennie nogi w kierunku brzucha, czy też doskakiwać ugiętymi nogami do rąk.

Tiffany boczki i inne systemy

Dosyć dużą popularnością cieszy się w ostatnim czasie także tzw. trening tiffany boczki. Wedle niektórych recenzji daje całkiem dobre efekty i w relatywnie niedługim czasie. Trening ten zawiera elementy tańca, czyli to, co kobiety kochają najbardziej. Ćwiczenia obejmują ruchy pulsujące (tzw. shake), balansujące, a także bujanie biodrami na boki, co jest niezwykle łatwe do wykonania.

Naszym zdaniem owszem, system ten ma rację działania i jego opinie mogą być racjonalne. Jednak z naszego doświadczenia i historii naszych czytelników dobrze widać, że problem z boczkami nie jest typowym schorzeniem związanym z nadwagą. Przez co wymaga znacznie więcej zaangażowania i podejścia “od kuchni” (o którym pisaliśmy wyżej), które pomoże dostosować cały organizm pod nasze odchudzanie.

Zrzucić boczki pomogą również suplementy i spalacze

Walka z boczkami nie należy niestety do najłatwiejszych, ponieważ wymaga wielu poświęceń. Dodatkowo nie mamy tutaj zbyt dobrej wiadomości. Otóż w wielu przypadkach sama dieta oraz ćwiczenia mogą okazać się niewystarczające. Aby wzmocnić i przyspieszyć efekt, warto zatem sięgnąć po odpowiednie suplementy diety. Najlepiej w tym przypadku powinien sprawdzić się preparat o nazwie Reducer Thermo Extreme (zwycięzca naszego rankingu najlepszych spalaczy tłuszczów w 2019).

Wspomniany suplement przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, redukując przy okazji apetyt i polepszając samopoczucie. Preparat jest całkowicie bezpieczny dla zdrowia i podczas jego stosowania nie należy obawiać się ryzyka wystąpienia skutków ubocznych. Główną substancją Reducer Thermo Extreme jest kwas linolowy znany ze swoich właściwości wyszczuplających. Jednak w preparacie możemy również znaleźć wyciąg z zielonej herbaty oraz chrom, czyli wszystko to, co naturalne.

Źródła:
  1. Wielgosz, Marcin. Odchudzanie z pasją. Zlote Mysli, 2013.
  2. Obara-Gołębiowska, Małgorzata. “Wizerunek ciała kobiet otyłych: poziom zadowolenia z poszczególnych części ciała oraz wpływ uczestnictwa w interdyscyplinarnym programie redukcji wagi na samoocenę własnej atrakcyjności.” Forum Medycyny Rodzinnej. Vol. 9. No. 2. 2015.
  3. Tomaszewska, Izabela, Dariusz Tomaszewski, and Wanda Komorowska-Szczepańska. “Poziom zadowolenia młodzieży z własnych sylwetek a działania zmierzające do redukcji ciężaru ciała.” Family Medicine & Primary Care Review 3 (2013): 411-413.

6 myśli nt. „Jak pozbyć się boczków? Suplementacja i ćwiczenia – zgub boczki!

  1. Gosiek

    Coś w tym jest, że samymi ćwiczeniami człowiek nie pozbędzie się boczków. W moim przypadku była to zawsze oporna partia ciała, z której tłuszcz nic a nic nie chciał schodzić.
    Wykonywanie ćwiczeń pomogło jedynie nieco wysmuklić partię, ale nie widziałam prawdziwych, odchudzających efektów.
    Pora sięgnąć po dietkę i jakieś spalacze.

  2. Tomasz K.

    Bez pilnowania diety się nie obejdzie. Nawet najlepsze ćwiczenia nie dadzą takiego efektu, jak zmniejszenie ilości np. węglowodanów w diecie, białego chleba czy (ukochanego przez wielu) piwka. 😉

  3. rominna1989

    Kwas linolowy to petarda!
    Przeczytałam o nim na fanpagu jednego z trenerów personalnych. Od tego zaczęłam swoją przygodę z odchudzaniem “profesjonalnym” i suplementacją.
    Chociaż muszę się przyznać, że na początku… nie byłam w ogóle zadowolona! Miałam sam kwas linolowy w kapsułkach, ale wówczas po 1 miesiącu, nie widząc efektów, odstawiłam go.
    Podejście nr dwa, czyli reducer thermo – wow, wtedy to się wylaszczyłam. 😉 Znajomi ciągle mnie pytali, jak ja to zrobiłam, a koleżanki podpytywały, czy chodzę na masaże wyszczuplające. Do tego nie wstydziłam się już przed chłopakiem, że w nocy mam napady głodu i jem, co popadnie. Chrom kontrolował mój głód!
    To moja tajna broń. Nie napisali o tym w artykule, ale polecam polować na zniżki: https://reducerthermoextreme.pl/

    1. zawiedziona

      A to też działa tak jak Therma Line Fast? Stosowałam kiedyś tabletki z tej serii, ale potem dowiedziałam się, że tak naprawdę ma znikome właściwości odchudzające… mało sineterolu, mało pieprzu kajeńskiego. A dodatkowo okropnie słabo się po nim czułam, czyli kompletnie odwrotnie do efektu, który obiecywali w reklamie.

        1. rominna1989

          pokojnie dziewczyny!
          Chyba każda z nas przynajmniej raz w życiu dała się nabrać na czcze zapewnienia z reklam. Jednak na swoim przypadku widzę, że DA SIĘ ZNALEŹĆ COŚ SKUTECZNEGO i idealnego dla Twojego organizmu. Trzeba wykazać się wytrwałością w szukaniu.
          Poza tym nie każę Wam kupować RTE, jeśli nie jesteście pewne. Pewnie czujecie się zawiedzione i oszukane. Z kolei ja czuję się wspaniale, bo wybrała coś, co jest (w moim przypadku) strzałem w 10tkę. 🙂

Dodaj komentarz