Jak schudnąć 30 kg skutecznie? Dieta i przykładowe jadłospisy do lata!

Zbliżają się wakacje wiec marzy nam się plaża, morze i świetna zabawa. Co jednak zrobić, jeżeli mamy 30 kg nadwagi, ale chcemy podczas tych wakacji czuć się świetnie? Na pewno nie musimy rezygnować z kupna bikini, które tak nam się podoba. Każdy z nas może cieszyć się doskonałą sylwetką, wystarczy jedynie trochę determinacji oraz mądrych wskazówek. Każdego roku tysiące osób dokłada starań, aby przygotować swoje ciała na niezapomniany urlop i im się to udaje. W poradniku znajdziecie w odpowiedź na pytania jak schudnąć 30 kg i co jeść żeby schudnąć 30 kg – a wszystko to bez obawiania się o efekt jojo! Zapraszamy!


Nawigacja:

Jak schudnąć 30 kg? Czy to w ogóle możliwe?

Chociaż możemy znaleźć wiele porad o tym, jak szybko schudnąć 30 kg oraz bardzo marzymy o szczupłej sylwetce, musimy pamiętać, ze szybka utrata wagi nie jest zdrowa. Może przyczynić się do wyniszczenia naszego organizmu oraz rozregulowania gospodarki hormonalnej. W niektórych sytuacjach potrzeba wielu lat, żeby organizm wrócił do równowagi po drakońskiej diecie. Chociaż są specjaliści, którzy polecają nawet całkowite głodówki dla przeciętnego człowieka, bez żadnego przygotowania mogą okazać się bardzo niebezpieczne.

Dlatego na wstępie od razu zaznaczamy, że w artykule podajemy jedynie diety, które MOGĄ pomóc nam racjonalnie zrzucić wagę. Natomiast podpunkty, które wydają się mniej zbilansowane pod kątem zdrowia – były układane w oparciu o wspomaganie diety specjalnymi suplementami – nich również znajdziecie wzmiankę.

Jak schudnąć 30 kg w 2 tygodnie bez efektu jojo?

Jeżeli zdecydujemy się na radykalne kroki i zmienimy dietę z dnia na dzień, porzucając złe nawyki żywieniowe możemy schudnąć nawet kilkanaście kilogramów w krótkim czasie. Gdy wprowadzimy regularne uprawianie sportu może to zwiększyć naszą szansę na sukces. Powinniśmy jednak pamiętać, że nawet najlepsze ćwiczenia przy złej diecie nie pomogą nam osiągnąć wymarzonej sylwetki. Jeśli po zakończeniu diety będziemy w dalszym ciągu trzymać się zdrowych nawyków, nie zaobserwujemy efektu jojo. Oto przykładowy jadłospis:

Przykładowy jadłospis
Spis posiłków
Śniadanie
  • jajko na twardo,
  • pomidor,
  • herbata zielona.
  • Drugie śniadanie
  • jogurt 0%
  • garść pestek z dyni
  • Obiad
  • ryba po grecku,
  • ulubione warzywa, około 200 gram
  • Podwieczorek
  • sałatka z gruszki i zielonego jabłka
  • Kolacja
  • pieczywo razowe,
  • plaster chudej szynki.
  • Osoba, która opierała się o tak kaloryczną dietę wspomagała swój proces odchudzania odpowiednim spalaczem tłuszczu i restrykcyjnie przestrzegała wszystkich posiłków.

    Jak schudnąć 30 kg w miesiąc? 

    Być może nasuwa nam się pytanie, jak skutecznie schudnąć 30 kg w zaledwie miesiąc? Jeżeli ściśle będziemy przestrzegać diety, możemy osiągnąć naprawdę sporo nawet w 30 dni. Osoby z większą nadwagą będą traciły kilogramy szybciej, wiec nawet miesiąc pozwoli zauważyć pozytywną zmianę. Trzeba jednak wykazać się ogromną cierpliwością. Nasza dieta nie musi też być monotonna. Oto przykład:

    Przykładowy jadłospis
    Spis posiłków
    Śniadanie
  • jajecznica ze szczypiorkiem,
  • kawa zbożowa.
  • Drugie śniadanie
  • serek wiejski
  • banan
  • Obiad
  • kurczak w indyjskim sosie tikka masala
  • 100 gram ryżu lub kuskusa
  • Podwieczorek
  • jogurt 0%
  • lub Riso czekoladowe
  • Kolacja
  • grecka sałatka z kilkoma oliwkami
  • Tutaj również osoba wspomagała się wybranym spalaczem tłuszczu. Pozwoliło to – przy tak restrykcyjnych warunkach – osiągnąć zamierzony cel i schudnąć dokładnie 28,53 kg w miesiąc.

    Jak schudnąć 30 kg w 2 miesiące? Dłuższy okres upraszcza cały proces

    Jeżeli zależy nam na szybkim zrzuceniu kilogramów, nasza dieta powinna być mało kaloryczna. Pamiętajmy jednak, że nie jest dobrze schodzić poniżej 1000 kalorii na dzień. “Gdy schudłam 30 kg w 2 miesiące, poczułam, że znowu zaczynam żyć. To nie przyszło z dnia na dzień a początki nie były łatwe. Staram się jeść zdrowo i stosować do zaleceń“- komentuje kobieta, której udało się osiągnąć sukces. To pokazuje, że odzyskanie świetnej figury jest możliwe, ale niezbędna jest nasza determinacja i świadomość, że nie będzie łatwo. Jak mogłaby wyglądać nasza dieta, jeżeli jesteśmy zdecydowani, aby poznać odpowiedź na pytanie jak schudnąć 30 kg w 2 miesiące?

    Przykładowy jadłospis
    Spis posiłków
    Śniadanie
  • twaróg wiejski,
  • pestki z dyni,
  • pomidor,
  • kawa zbożowa
  • Drugie śniadanie
  • ulubione warzywa (ok 100 gram),
  • woda z cytryną.
  • Obiad
  • zupa krem z pomidorów z ostrym chili,
  • grzanki z pieczywa bez drożdży.
  • Podwieczorek
  • kiwi lub banan
  • Kolacja
  • sałatka z brokułów i kalafiora skropiona oliwą.

  • Jak schudnąć 30 kg w 3 miesiące? Tutaj niestety trzeba zaplanować odchudzanie szybciej

    Do wakacji już coraz bliżej, potrzebna więc będzie nam determinacja i silna wola. Musimy pamiętać, że utrata dodatkowych kilogramów to nie tylko lepszy wygląd, ale przede wszystkim lepsze zdrowie. Zbilansowaną dietę warto uzupełnić o kawę lub zieloną herbatę co pozytywnie wpłynie na nasz metabolizm i podkręci termogenezę. Gdy posiłki będziemy spożywać powoli, z dala od telewizora czy komputera, szybciej poczujemy sytość. Oto przykładowy dzień:

    Przykładowy jadłospis
    Spis posiłków
    Śniadanie
  • owsianka z malinami i jogurtem,
  • herbata lub kawa.
  • Drugie śniadanie
  • mieszanka studencka (bez rodzynek)
  • Obiad
  • pierś indycza na parze
  • warzywami na parze
  • kasza gryczana ok. 100 gram
  • Podwieczorek
  • sałatka z pomidorów i ze szczypiorkiem
  • Kolacja
  • twarożek z papryką i przyprawami

  • Jak schudnąć 30 kg w 4 miesiące? Kwartał to bardzo dużo czasu.


    Gdy do wakacji zostało 4 miesiące musimy mieć konkretny plan, jak zrzucić 30 kg w niedługim okresie. Dieta powinna być zbilansowana, musimy pamiętać o dużej liczbie owoców i warzyw, aby zapewnić sobie wszystkie niezbędne minerały. Jednak efekt jest wart wszelkich wysiłków: “JESTEM SZCZĘŚLIWA, BO JESTEM SZCZUPŁA A KIEDYŚ BYŁAM OTYŁA. Schudłam 30 kg w 4 miesiące! ” – to komentarz jednej z osób, która osiągnęła swój cel. Jak może wyglądać skuteczna dieta odchudzająca 30 kg?

    Przykładowy jadłospis
    Spis posiłków
    Śniadanie
  • półtłuste mleko z musli,
  • jeden banan.
  • Drugie śniadanie
  • garść orzechów,
  • dwie kromki pieczywa żytniego z plastrem wędliny
  • Obiad
  • ryba na parze,
  • brązowy ryż,
  • sałatka,
  • kawa
  • Podwieczorek
  • serek wiejski z przyprawami
  • Kolacja
  • kolorowa sałatka warzywna z ulubionych warzyw,
  • pełnoziarniste pieczywo.

  • Jak schudnąć 30 kg w 6 miesięcy? Pół roku to zupełnie komfortowa sytuacja.

    Pół roku to bardzo dobry okres, aby skutecznie pozbyć się dodatkowych kilogramów. Aby udało nam się osiągnąć wymarzone efekty, warto czerpać inspiracje z wielu źródeł. “Wiele osób pyta mnie jak schudłam 30 kg blog o tematyce dietetycznej, z którego czerpałam motywacje bardzo mi pomógł” – mówi jedna z odchudzających się kobiet. Jak mógłby wyglądać przykładowy jadłospis ? Gdy za cel przyjmiemy 1800 kalorii dziennie, co jest całkiem rozsądne nasz dzień może wyglądać tak:

    Przykładowy jadłospis
    Spis posiłków
    Śniadanie
  • jajko z awokada,
  • chuda szynka,
  • kawa.
  • Drugie śniadanie
  • papryka lub sałatka z ogórka i pomidora
  • Obiad
  • smażona pierś z kurczaka,
  • ziemniaki gotowne
  • ulubiona surówka.
  • Podwieczorek
  • Riso czekoladowe lub karmelowe
  • Kolacja
  • pieczywko chrupkie z humusem.

  • Jak wspomóc swoje odchudzanie niezależnie od ilości czasu, który chcemy poświęcić na skuteczną dietę?

    Co jeszcze możemy zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na powodzenie? Nawet jeśli mimo odpowiedniej ilości ruchu i dobrze skomponowanej diety chcielibyśmy uzyskać lepsze lub szybsze efekty warto sięgnąć po sprawdzony i pewny spalacz tłuszczu. Jak widać na przykładzie osób, które testowały nasze diety – mają one naprawdę duży wpływ. Jeden z najskuteczniejszych spalaczy, który możemy polecić – to Reducer Thermo Extreme. Przyspieszy on wyraźnie nasz metabolizm i tym samym pomoże osiągnąć wyczekiwane efekty. Gdy zaatakujemy nasze dodatkowe kilogramy w potrójny sposób:

    • dietą,
    • ćwiczeniami,
    • dobrym suplementem

    Wtedy możemy być pewni, że najbliższe wakacje okażą się dla nas niezapomniane. Będziemy z dumą opalać się na plaży, całkowicie zapominając o kompleksach!

    Źródła:
    1. Wądołowska, L. I. D. I. A., MAŁGORZATA ANNA Słowińska, and R. Cichoń. “Diety odchudzające a stan odżywienia, spożycie energii i aktywność fizyczna młodzieży.” Now. Lek 71.1 (2002): 34-39.
    2. Maszewska, Magdalena, Anna Florowska, and Justyna Pękul. “Suplementy diety wspomagające odchudzanie.” Przemysł Spożywczy 73 (2019).
    3. Bańkowska, Patrycja, and Iwona Bryndal. “„Zioła odchudzające” w walce z otyłością–charakterystyka substancji aktywnych wspomagających odchudzanie oraz badanie ankietowe na temat stosowania preparatów ziołowych.” Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 494 Wybrane zagadnienia z bioekonomii (2017): 9-19.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    85 ÷ = seventeen